ULTRAmorot

Allt mellan himmel och jord.

Har inte skrivit något på 3 dagar nu tror jag, så jag antar att jag får göra ett inlägg. Vad jag har gjort dessa 3 dagar är skola, läst böcker, läxor och ridning. Igår hadde jag bild. Vi gör skulpturer med temat "mänskligt" så jag gör en stor näsa. Jag har inte så mycket fantasi eftersom jag har ingen som helst talang för att skulptera i lera. Man blir bara kladdig i början sen när man försöker skölja av det finns det ändå alltid något litet kvar så att händerna blir jätte torra efter det. Och så måste man vara så noga med de 2 cm som inte får överstiga för då spricker det. Sen så var jag på soc möte i torsdes. Jag fattar inte vad det ska hjälpa. Dom får en att se ut som en självmordsbenägen psykopat. DET gör en deprimerad. Så vad har jag lärt mig denna vecka? Inte vet jag. Att ni inte ska stoppa köttbullar i näsan...? Eller att om ni dricker för mycket kaffe får ni gula tänder...? På tal om kaffe så har jag hört någon stans att sånna som dricker läsk utan socker (light läsk) blir mer depprimerade än folk som dricker vanlig läsk. Sen att sånna som dricker kaffe blir mycket gladare än andra människor. Så det måste betyda att jag är en glad människa? Kanske för att liksom bara WOOHO när man får koffin i sig. Men då måste det alltså betyda att folk som dricker energi dryck måste vara livs lyckliga. Eller ja om man inte dör av det. Då är det inte så roligt längre. Aja hejdå på er alla. PS. Ni som har instagram följ VivaLaMorris där! Så gör ni lilla mig glad.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: