ULTRAmorot

En rubrik om ingenting.

Du låter irriterad, slappna av, Jag är ingen psykopat. DET ÄR FREDAG! Idag blir det Miss Li som jag lyssnat på extra mycket. Hon är bra och begåvad! Hennes röst låter liksom "barnslig" men på så bra sätt! Och för att inte tala om rösten blandat med hennes låtar och texter! MAGNIFIKT! Ni känner nog henne nu från programmet "Så mycket bättre" . alla hennes låtar är helt fantastiska! Hon är som den svenska Adele! Jag är inte mycket för musik genren hon sjunger, men till och med jag måste erkänna, kvinnan har talang.
Men det blev ett kort inlägg för jag hadde skrivit jätte mycket men så försvann allt bara. (Jag kan riktigt höra min kemi lärares röst säga "ingenting försvinner" Men jo lilla kemi hanke! min text försvann!) Så vi ses väl i nästa inlägg!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: