ULTRAmorot

RIP Sven, 14 år. död på grund av toa papper.

Det typiska bråket jag har med mina vänner. Vännen håller på och viftar med armarna framför en. Jag säger "Om du inte slutar slickar jag dig på armen". Vännen slutar inte. Jag slickar på hennes arm. Sen pratar vi inte med varandra på 5 min. Efter 5 min skrattar vi för mycket och är vänner igen. ´När vi blivit vänner igen börjar vännen vifta med armarna. jag säger att jag tänker slicka hennes arm. osv osv. Min katt har börjat fälla igen. eller igen och igen. Han fäller året runt. men våren är värst. Om man samlar ihop hans hår kan man sticka tröjor till minst 20 hemlösa barn. Så synd att jag inte kan sticka då. Eller det kan jag. Jag har faktiskt snart stickat klart en grytlapp. c: mycket vacker, mycket vacker. avundsjuk för att du inte kan sticka? mahahahaw >:) Nu ska jag klaga på något som vi alla hatar. Skolans papper....Jag menar Sven kommer till skolan lite smått förkyld, så vad gör han? Jo han går såklart till en av skolans toaletter och snyter sig med det otroligt hårda tårka-händerna-pappret. Vad händer? Jo han skar sig på näsan av pappret. Vad gör han åt det? Jo han tar ännu mer av tårka-händerna-pappret. Men då råkar han skära sig igen på det otroligt hårda pappret. OJ SIKEN OTUR FÖR SVEN! Så han tar ännu mer papper och råkar skära av näsan. Då börjar Sven spriga runder på den lilla toan i ren panik. Självfallet ramlar han och slår huvudet i handfatet. oj oj oj vad Sven blöder när han ligger där helt medvetslös. Han vaknar upp och ser att han blöder. Så han tar det äckliga pappret bredvid toa stolen. Vad händer? Jo Sven får en blodförgiftning och dör. The End.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: