ULTRAmorot

Melodifestivalen...

Jag gillar inte melodifestivalen. Det är något jag sluta gillar när jag var 12 och fortfarande gillade Eric Saade (Ni anar inte hur stolt jag var då att jag fyller år på samma dag som han). Haha jag vet inte vad som tog slut, men jag orkade helt enkelt inte titta på 6 bidrag varje lördag. Men i år har jag faktiskt tittat, och insett att Sverige har ingen chans! Jag anser helt ärligt att ingen låt är en sån där "vinna Eurovision song contest" låt. För det är väl det vi alla i europa vill nu? Nej men jag har faktiskt några favoriter. (wow.) Det är Ralf Gyllenhammar- Bed on fire, Och Ravaillacz- En riktig jävla schlager. För att den korta med glasögon är såå söt! Haha vissa äldre är fula och vissa äldre är söta! Typ som rysslands bidrag förra året, den där korta farmorn var så söt! :3 Jag måste också be om ursäkt för att jag skrev att Yohio är gay. Det är tydligen något alla säger, för att han klär sig "extremt". Men han gillar kvinnor. Känner mig som en liten p12a just nu för att jag skrev så utan någon fakta och ber åter igen om ursäkt.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: