ULTRAmorot

Hej världen. Jag mår bra. Tackar som frågar.

"Om en pojke ville vinna en flickas kärlek, skulle han följa detta: Fånga en groda och döda den. Gräv sedan ner den i en myrstack vid ny måne. Vid nästa ny måne har myrorna ätit up köttet. Gräv då upp grodans skelett. Tag loss bakbenet som liknar en krok och haka fast det i flickans kläder. Flickan tänds omedelbart av en brinnande kärlek" Folk för länge sedan trodde faktiskt på sånt. Hadde faktiskt varit mycket skönare om det var sånt man trodde på nu. Jag menar det är typ som att baka. Om resultatet blir fel kan man alltid tänka "jo men jag läste nog fel i receptet" och då får man nytt hopp och gör det igen kanske. Eller så är det bara jag som tänker så. För att jag inte kan baka eller laga mat...Nej men låter det inte mysigt att som tjej hitta ett grodben i ens kläder och veta att det finns någon som gillar en så mycket att den både rör vid grodor och gräver i myrstackar för ens skull? Och jag vet att det inte är det smartaste att gräva i myrstackar...eftersom vi alla har varit 5. Jag minns fortfarande att jag hadde bit märken över allt! Och är det inte grodor man får vårtor av om man rör? eller är det paddor? Det är nog paddor. Men grodor är inte så mysiga dom heller. Livet är som en stor karusell. Först går allt så långsamt så man knappt orkar tänka på det. Men sen helt plötsligt går allt så fort..och plötsligt finns vissa människor inte längre. Ja, jag har tittat på Bert lite för mycket. Men han har faktiskt rätt i det. Inte för det hadde med grodor och kärlek att göra. Men vad bryr ni er, jag bestämmer. Hejdå
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: