ULTRAmorot

Hej.

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva om idag. Så jag bara skriver på och ser vad resultatet blir (en jädra massa skitsnack). Vi hadde vikarie på matten...Jag satt och gjorde allt möjligt förutom att räkna tal. Inte mitt fel att jag tycke det var ytterst viktigt att fillosofera just i den stunden. Plus så kan jag allt redan och orkar knappast göra om allt på blåa kursen i boken. Varför finns det så många får på Gottland? Och varför har alla affärer mins 10 olika får saker? Till och med den minsta butik kunde man köpa pennor...med får på. Fast jag ska inte klaga, får är jätte söta. Och Gottland är helt okej det med. Jag kommer ihåg när jag var på Gottland senast..Vi hadde ett GIGANTISKT tält. Så att alla snor ungarna på campingen glodde. Kul..Verkligen. Jag köppte i alla fall ett sånt där mjuk och gosigt får. Och döpte det till Agust. Agust står på min hylla nu. Han är tjock och fet och har stora ögon.Fast det mest onödiga i världen jag köppt var på gottland. Det var medeltids veckan där, och vi tittade på sånna där riddare med häst. Då var jag så dum att jag köppte en flagga med en ful riddare med häst på. Den var grädd vit och gjort i läder fäst i en trä pinne. Som jag sedan råka knäcka. Men jag var trotts allt 9 och då tyckte jag att jag kunde spara den endå. För att absolut allt ville jag spara då. Men nu ska jag sova, för en ny skoldag i morgon. Så vi hörs.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: