ULTRAmorot

Hat. Bara hat.

Jag hatar sånna som säger att man ska radera varje bild man tar på dem. Särskilt när man tar en bild, lägger upp den på fb. och knappt 1 sek senare får man en kommentar från personen "ta bort!". Snälla lilla vännen ingen bryr sig om din bild. De vet redan hur du ser ut i verkligheten. så vad är problemet? Bjuda på sig själv heter det. Sen finns det sånna som bara ska säga "ta om" på varje grupp foto, för att enligt dom ser dom inte bra ut på bilden. Till sist blir jag less och går. medans den personen säger att jag är en bitch. Ja du fjortis fan. Bara för att jag inte orkar mata ditt ego längre. Jag hatar också människor som ska visa sig bättre än andra. jag är en sån människa, kanske en av anledningarna till att jag hatar dom...xD. Nej men jag hatar att ens kompis skryter om att den har fått ett D i SO. Sen säger man själv att man fått ett C, och dom säger "jag bryr mig inte". ok, men jag bryr mig inte om ditt D eftersom jag har ändå fått högre. JA JAG ÄR 99,9% B-I-T-C-H, HÄJ DÅ! (PS. ingen bryr sig var du köpt din jävla tröja)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: