ULTRAmorot

Mitt liv säger vi ja.

Hej hej hallå där, köp blå bär med en man som Pär, i gränsbyggdens affär, men dom kanske begär, att ni ska gå isär. Så gå istället till en tygaffär och köp era bär. Titta jag kan också rimma! Nej idag är jag sur. Vet ni varför? Jo för att snön är till baka! Skämtar ni med mig? För exakt en vecka sedan var det så varm att man nästan kunde gå i T-shirt. Haha det är det att jag ska på läger om kanske bara 2 veckor och på informations pappret om vad man ska ha med sig stod det "ta ev. med badkläder". håhåhå. Jag funderar på att faktiskt göra det. Jag menar Danmark är väl typ som sveriges Skåne. Och i Skåne är det ju mycket varmare än vad det är i Norrland. Så det kanske är varmt i Danmark...? Eller varm och varmt. Men bättre än vad det är här. (Här rimmar på teaterpremiär och ishockeykarriär bara så ni vet)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: