ULTRAmorot

ELLI 199.8

Hejdär..Tycker du att ljudet på din TV är för högt? Eller kanske grannen tycker det? DÅ har jag lösningen till dig och just DIG. ELLI 199.8 är den enda TV:n i världen som säljs utan ljud! Men varför skulle du vilja ha en TV utan ljud? Jo lyssna och lär.. ELLI 199.8 minskar risken för tinnitus och med hjälp av text tv lär den dina barn att läsa. Men gud detta kan väl inte vara sant?! tänker du nu! Men jajamensan! Och det finns mycket mer! Man slipper höra melodifestivalens skit till exempel. För endast 777.7 Kr får du ELLI 199.8 bara ring 123 456 789 så fixar vår högutbildade personal resten!
Haha nej men vi jobbar med en grej i svenskan där vi ska försöka "sälja sand i öknen". Alltså får vi ett gäng med osäljbara saker och ska göra en reklamfilm där vi ska försöka sälja det. Om 5 dagar åker jag till Dannmark. Jay! FÖR NU ÄR DET PÅSKLOOOOOOOV! :D Äntligen 9 dagar att gå upp när jag vill på morgonen! Eller ja på lägret i Dannmark kommer det säkert bli något sånt där man äter frukost kl.9:00. Men skit samma jag brukar vakna 7 på morgonen på helger. (Vilken tönt jag är). Okej jag ska inte låtsas vara engagerad i det hela med Dannmark, för helst av allt skulle jag bara vilja att någon skum typ kom och band fast mig vid en väg skylt. Så jag slipper åka. Men sånt är livet. Jorden slutar inte snurra för att jag klagar. Får väl åka och låtsas ha kul. Vi ses i morgon.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: