ULTRAmorot

Ingen ridning och Beck filmer.

Nu blir det ingen ridning på 4 veckor. eftersom nu är det för dammigt i ridhuset. Nästa vecka är det långfredag, så då blir det inget och ja..efter det är det påsklov (för mig) och jag ska till Danmark då. och efter det är det påsklov på stället jag rider, så då blir det inget. Nu till något annat, är det bara jag eller är alla Beck filmer nästan det samma? Jag menar först händer mordet, sen ringer oftast någon Beck och berättar att han behövs direkt på platts ( ganska ofta ringer dom i natten), sen så springer dom runder och misstänker några stycken. Men det är nästan aldrig någon av dom misstänkta som är brottslingen. Men dom misstänkta får alltid stå ut med Gunvald och hanns raseri utbrott. Gunvald ska nästan alltid slå ner eller slå till dom som inte vill svara på hanns frågor, och han gör alltid sånt som någon i polis gänget säger att han inte får eller sånt som dom säger att han ska vänta med. Becks granne ska alltid säga "Ska'ru ha en stänkare?" eller så kommer grannen in till bäck och tar sin "stänkare" själv, ibland frågar han och ibland bara tar han det. Och i slutet hittar dom alltid den skylldige eller de skylldiga. Men trotts att alla Beck filmer är så lika, så älskar jag dom ändå...haha dom kanske inte är riktigt så, men dom flesta är det enligt mig.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 asdfg
skriven :

hej