ULTRAmorot

Ja min första kärlek är kaffe.

Hej världen. Har inte skrivit på ett tagg nu så får väl skriva lite om något. Igår var jag och Linda på ungdoms fest på Gröna hästen. Det var ganska kul, vi träffa 2 andra vänner där. Sen så dansa vi det mesta av tiden, och åkte hem vid halv 1 på natten. Så jag sov över hos Linda och pappa kom och hämta mig i morse. Så nu är jag döds trött och vill ha kaffe!Jag är dessutom hes, eftersom musiken var så hög så om man skulle säga något fick man skrika. Basen i musiken var också så jävla hög att man kände det i hela kroppen. Annars kul kväll. Sen hadde jag SO test om Martin Luther och reformationen i torsdes. Det var ganska lätt, vissa frågor fick man verkligen läsa om 100 gånger för att förstå vad läraren ville ha för svar. Men jag kunde alla frågorna. Så inget att klaga över. Men nu har jag läxor att göra och kaffe att dricka så vi ses en annan dag.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: