ULTRAmorot

Mat är min "bad romance"

Maten såg ut som om dom som jobba i matsalen hadde spytt upp den. Varför får inte elever bestämma vad dom vill ha för mat? eller vad dom ABSOLUT inte vill ha. Till exempel denna rotfrukts gratäng (fast jag före drar att kalla det okänd sörja) som vi hadde idag, vilken elev i hela sverige vill faktiskt ha det hällre än typ pizza. Ja jag är mycket medveten om att vi SJÄLVKLART inte kan få pizza istället för den där sörjan. Men något bättre går det väl att få? Jag fattar inte heller varför min skola säger att "vi lagar maten här i skolan". Det enda dom gör är att värma upp den. Om man kan kalla det "laga mat", så är jag Lady Gaga. Men snälla ni, kriminella får bättre mat! Nu till något helt annat! Sluta mobba Yohio för fasen! Han är snygg och det kvittar att han är gay! Haha dock tycker jag inte om hans låt. x'D Men vad jag har börjat tycka om sjukt mycket inom musiken är Top Cats! Har aldrig lyssnat på dom så mycket som nu! Både snygga, bra och begåvade är dom! Nej nu tycker jag att ni lyssnar på dessa låtar och så ses vi imorgon! Top Cats - Heartache Top Cats - Heartbreak boulevard Top Cats - Red light spells danger
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: