ULTRAmorot

Varför inte göra ett inlägg?

Skapade en blogg här för länge sedan. Så varför inte göra ett inlägg?
 
Vem är jag då?
Jo jag är Elinor Johansson, jag gillar kaffe, Green Day, hallon tee, My Chemical Romance, Hunger Spelen(böckerna) och en jädra massa annat.
Vad jag hatar är dock Besserwissers, vår syslöjds lärare och fjortisar är jag inte heller så glad för.
 
Vad jag gör på min fritid är ridning, men har ingen egen häst. Sen sitter jag väl vid datorn som dom flesta ungdommar och så har jag mina fåglar att ta hand om.
 
Kan inte säga vad min blogg ska handla om, men vad jag kan säga är att bloggen aldrig  kommer handla om  är vad jag äter till middag (nudlar om någon undra)
För vi alla har fått nog av det på face book, instagram, dayviews etc.etc.etc.
 
Något mer denna bloggen aldrig någonsin kommer handla om är foto. Det finns redan foto bloggar så det räcker och blir över.
Bilder på bloggen kommer det ju komma men det ändrar inte det faktum att jag hatar att leka professionell fotograf.
 
En till sak är depp texter. Jag hatar folk som skriver depp texter för att få kommentarer. Så inga depp texter här inte.
 
 Ha så kul och läs min blogg fö fan!
 
 
Här får ni en bild på Freddy, så bara le och låtsas som om ni är intresserade.
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: